Mołdawia - start...

23 sierpnia 2006 o 2:40 wyjechałem do Mołdawii. Do Krakowa wróciłem prawie dokładnie po tygodniu, 30 sierpnia około 7:30. Ten blog (narazie) posłuży do prezentacji zdjęć z tego wyjazdu. Wprawdzie najpierw była Ukraina, ale zostawię ją na później. W każdym razie 24 sierpnia przed południem przekroczyłem granicę w Briceni i znalazłem się w Mołdawii...

Briceni - pierwsze zdjęcie z Mołdawii



Z Briceni pojechaliśmy w kierunku miasta Bălţi (Bielce).

Droga Briceni - Bălţi


Przed wjazdem do miasta

7 komentarzy:

Pomiary termowizyjne pisze...

Fajne :) Zobacz mój blog też

Terapia Szczecin pisze...

Dobra puenta.

Dom mediowy pisze...

Trafnie.

Księgowość Kraków pisze...

Dzięki za ten wpis!

Przeglądy techniczne budynków pisze...

Interesujące wpisy.

Doradcy finansowi pisze...

Bombowy wpis. Dzięki.

Nocleg toruń pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.